aangekomen in Luxemburg Dag 1

13 januari 2020 - Luxemburg, Luxemburg

informatie: dit verhaal gaat over een meisje genaamd: Emma. Ze gingen met hun gezin op vakantie naar Luxemburg, Emma´s zus heette Lieke en de vader en moeder heette Linda en Paul. Veel leesplezier!!!!!

Hoi, We gaan vandaag met ons gezin naar Luxemburg met de auto, maar meestal gaan we met het vliegtuig. Dit jaar wilde mama een keer met de auto gaan. Lieke en ik mochten dit keer kiezen waar we op vakantie gingen en wij kozen voor Luxemburg. Toen we daar waren gingen we als eerst natuurlijk even onze spullen uitstallen, de hotelkamer was echt super mooi. Het was best wel ruim, er zat een tv groot tv bij. Ik en Lieke lagen samen op een kamer, we hadden een stapelbed en ik mocht bovenin. Het was lekker warm daarom gingen we lekker naar de stad om een lekker ijsje te gaan eten, het stadje heette: Diekirch ons hotel lag daar lekker dichtbij. Ons hotel lag namelijk aan de rivier genaamd: SÛRE. Het was nu ongeveer 17:30 (half6), daarom gingen we eten in het restaurant bij het hotel. Het was best wel appart eten, ik had namelijk bouneschlupp, ik vond het best lekker. We waren klaar met het eten en het was nu 18:15 (kwart over 6). We gingen naar de hotelkamer, we hadden alvast onze pyjama aangedaan. Lieke en ik mochten van papa en mama wat chips en een glaasje cola. Het was al 21:30 (half 10), daarom moesten we gaan slapen, ś nachts was het best koud, het was 9 graden, dus ik had een lekkere warme pyjama aan. Ik kon dus echt niet slapen , want ik had hele erge buikpijn, waarschijnlijk omdat we ongeveer 3 uur in de auto moesten zitten. Uiteindelijk sliep ik gelukkig wel.