dag 2 Luxemburg

14 januari 2020 - Luxemburg, Luxemburg

Goedemorgen, we krijgen vandaag een fietstocht,  dan gaan we door Luxemburg fietsen. Eerst gingen we even ontbijten in de eetzaal. Er waren super veel lekkere dingen zoals: een omeletje, heel veel lekkere donuts, een broodje jam en ze hadden verse jus d'orange. Na het eten gingen we met de auto naar de parkeergarage. We naar het plein waar de mevrouw stond die ons een fietstocht ging geven We pakten onze fietsen. We gingen als eerst naar het gebouw NEUMÜNSTER het is een heel groot gebouw en we hadden heel mooi uitzicht, daarna gingen we naar kirchberg, het waren een soort van twee muren. Toen we klaar waren met de fietstocht gingen we ergens lunchen, ik had LA FONTAINE. Ik vond het heel lekker. We waren weer bij het hotel, ik en Lieke gingen nog even een uurtje zwemmen, papa ging muziek luisteren en mama ging een boek lezen. We waren in de hotelkamer, we hadden allemaal een beetje honger, daarom gingen we wat eten. Het was al 22:30 (half 11). Ik ging tanden poetsen en ik kroop vlug in mijn bed het was lekker warm in mijn bed. Lieke mocht nog even opblijven, maar ja die is ook 3 jaar ouder als mij. Ik hoop dat morgen net zo´n leuke dag wordt als vandaag. Goodnight!!!