dag 4 Luxemburg

20 januari 2020 - Luxemburg, Luxemburg

goedemorgen, we gaan over 10 minuutjes lekker ontbijten in een stadje. We hadden gereserveerd om 9:30. Toen we klaar waren me eten gingen we naar een boulevard. We gingen vandaag naar een ander hotel. We gingen met de auto dat was 2 uurtjes rijden. En eindelijk waren we er. Er zat een zwembad bij het hotel,dus ik ging even zwemmen. We gingen meteen naar een restaurant lekker eten. Het restaurant heette: Bei de bouwen. Het was super lekker, maar toen kwamen we in de hotelkamer. Ik voelde me niet zo lekker, daarna moest ik overgeven. Ik moest van mama douchen. Ik ging nog even mijn strip lezen, want ik verveelde me een beetje. Ik en papa deden een spelletje, stratego. Het was ondertussen al 14:30 (half 3). Ik at een bakje muesli. Mama en Lieke gingen boodschappen doen. Ik ging kleuren, papa ging lezen. Mama en Lieke kwamen terug, toen was het ongeveer 15:45 (kwart voor 4). Mama ging alvast bedenken wat we gingen eten. Ik wilde graag boerenkool eten, papa, mama en Lieke vonden het goed. Mama riep: "Het eten is klaar!'' We gingen allemaal aan tafel zitten. Ik had heel vee honger, dus ik had het binnen 7 minuten al op. Ik was deze keer aan de beurt met afwassen, Lieke en ik doen altijd om de beurt. Helaas hebben we geen vaatwasser in het hotel. Ik was een beetje moe en ik voelde me nog niet helemaal beter. Ik ging slapen. Welterusten!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl