dag 5 Luxemburg

20 januari 2020 - Luxemburg, Luxemburg

Hey, toen ik wakker werd had ik nog een beetje buikpijn, dus ik moest van papa een pilletje nemen. Die hadden we niet, dus mama ging boodschappen doen. Lieke wilde graag mee boodschappen doen, dus ik was lekker alleen met papa. We hebben gepest. Toen kwamen mama en mijn zus alweer terug. Ik moest mijn pilletje nemen en papa had de tafel gedekt voor het ontbijt. Ik voelde me al een stuk beter. We gingen niet heel veel doen vandaag, want daar hadden we allemaal niet echt zo´n zin in. Het enige wat we gaan doen vandaag is zwemmen, zelfs mama ging mee zwemmen. Dat gebeurt anders nooit. Het ontbijt was heel lekker, ik had een eitje. We liepen naar het zwembad. We hebben ongeveer anderhalfuur gezwommen. We gingen lunchen,want ik had wel honger gekregen van dat zwemmen hoor. Toen mocht ik nog een ijsje. Het was alweer 17:00 (5 uur). We gingen eten: Spaghetti. We gingen weer naar onze hotelkamer. We gingen heel veel leuke spelletjes doen zoals: Pesten, dammen, mens erger je niet, monopoly en ganzenbord. Toen was het al heel laat namelijk 23:30 (half 12) ik ging daarom slapen in het stapelbed, ik lag boven, want dat wilde ik graag. Tot morgen!