dag 6 Luxemburg

21 januari 2020 - Luxemburg, Luxemburg

Hoi iedereen, we gaan alweer bijna naar huis, dat vind ik best wel jammer. We gaan vandaag weer naar een stadje genaamd: Ettelbruck, het was heel druk, maar dat was niet zo erg. Er waren veel kraampjes, we hebben daar ook ontbeten dat restaurantje heette: Le Restone, het was niet zo heel lekker ,maar ja. Toen zijn we nog bij wat kraampjes wezen kijken. Ik heb ook nog wat gekocht, het was een geurkaars. Hij rook heel lekker, want hij rook namelijk naar vanille. We reden weer terug naar het hotel, mama was alvast een klein beetje aan het inpakken. Het is nu al 12:30 (half 1), dus het was weleens tijd om te gaan eten, toen we daar mee klaar waren hebben we nog even gezwommen, het water was niet zo warm. Ik mocht van papa nog een ijsje, maar Lieke wilde dat niet, dus die pakte een smoothie. Het was al 17:30 (half 6), daarom gingen we eten, ik moest vandaag al best vroeg naar bed, omdat we morgen weer vroeg uit bed moeten we moeten morgen namelijk al om 7:30 (half 8) uit bed, want we moeten morgen al om 8:15 uit het hotel zijn. Ik moest om 20:30 (half 9) naar bed. welterusten!