helaas weer naar huis :( Dag 7

21 januari 2020 - Luxemburg, Luxemburg

goedemorgen. Vandaag gaan we weer naar huis. We gaan nu even ontbijten. We moeten om 8:15 (kwart over 8) uit het hotel. Nu gaan we nog even de laatste spulletjes inpakken. Toen we klaar waren gingen we onze koffers pakken. Toen waren we bij de auto. En ik zei: ''Doeiii Luxemburg het was gezellig!'' Het was 3 uurtjes rijden voordat we weer thuis waren. Over 50 minuten zijn we over de grens van Nederland. We zijn in Nederland!!!!!!! Ik vond het wel een beetje jammer dat we weer terug moesten, maar ook weer niet.Ik vind mijn eigen bed natuurlijk het allerfijnst. Nog maar een kwartiertje rijden voordat we weer thuis zijn. Lieke zat met haar oortjes in en papa en mama zaten weer een discussie te voeren over welke radio zender het leukst was. Ik probeerde op mijn i-pad Netflix te kijken, maar je begrijpt natuurlijk wel dat dat me niet lukte. Jesssss we waren weer thuis, ik kon weer fijn in mijn eigen bed slapen. En ik heb mijn hond Olly stiekem ook wel gemist. Ik vond het super leuk om dit blog te typen en ik hoop dat je dit verhaal leuk vond.                                                            Doei!!

1. Fleurrufusentess:
    28 januari 2020